środa, 13 czerwca 2012

nawiewniki

Gdyby taki wiedziła jak działa nawietrzak, a w zasadzie jak nie działa i dla czego, to nie miał byś ani jednego producenta na rynku.Ale zabawa trwa. Jak Ci pisałem ich wiedza o wentylacji pochodzi z guzika kominiarza. Dla tego poleciłem Ci normy obowiązujące już w UE. Dziwne, że ich w Polsce jeszcze nie przeczytali fuchowcy. Dla nie analfabetów powtórzę: PN-EN 13779:2008 - niemieszkalne i PN-EN 15251:2007- mieszkalne!Tych norm nie da się spełnić żadnym nawietrzakiem czy kominem. Ile Cię obskubali cwaniacy? Może za to kupił byś miernik CO2? Najnowsze modele mierników z alarmem 90 dB są już projektowane do postawienia w sypialni - podobnie jak "stacje pogody"! Koszt ich w Polsce to ok 1000 zł!Zachęcam producentów do obniżki ceny i chodzenia z nim do urzędów! Zmierzycie sami skąd nam tyle lat nic nie wychodzi! Pomroczności jasnej nie wykryjecie bez miernika,  Przeznaczeniem jest ściana w sypialni. Bo Waldemarze sypialnia to najniebezpieczniejsze miejsce w domu S CO2> 1% po minucie! Niestety nie przewidziałem, że w Polsce trzeba większej skali miernika z uwagi na budowlanych debili. Operacja lewej piersi żony kosztowała mnie prywatnie 5000zł. Kalkuluj, co się lepiej opłaca! Bo to jest ciśnienie parcjalne 4X większe niż w butelce wody niegazowanej. A zakwaszenia jej komórek jestem już pewny. Jak sama wykryła zmiany, to był to już II stopień raka. Wykrycie dokonuje się mammografem, tylko dla tego, że widać CaCO3- apatyt. Bo jest to wtórna mineralizacja wapnia. Raczek ma podobną gęstość komórek , ale jego komórki są kwaśne! Jeszcze jest kuchnia, ale tam przebywasz krócej i jesteś w ruchu, są wiry konwekcyjne, tam zmierzyłem tylko 2700 ppm CO2. Tam szkoda mi było takiego drogiego i mam już rekuperator Lossnay VL-100U-E za 2000zł. Filtry odkurzasz i myjesz wodą! Nie wiem tylko czy wiesz, że przy smażeniu tłuszczów wydziela się Akroleina? Jest to bezbarwna, lotna ciecz, o gryzącej woni przy dużych stężeniach, i dość przyjemnym, ożywczym zapachu, przy małych stężeniach. Jest bardzo silnym lakrymatorem. Powoduje silne podrażnienia błon śluzowych oczu i górnych dróg oddechowych. Już przy stężeniu w powietrzu rzędu 2 ppm może spowodować zgon. Akroleina posiada również dość silne właściwości rakotwórcze. Pozdrów ode mnie swojego kominiarza! Powiedz mu, że niedługo pociągnie w UE! Ja panuję budowę murowanego komina do kuchni zgodnie z PN- 83/B-03430 jako wzorca głupoty uprawnionych. Będzie to 1 muroeany monument na osiedlu o wymiarze 140x 140 mm z cegły i w związku z tym o H=26 m. Oczywiście z kominiarzem na czapie komina. Kuchenka mikrofalowa będzie w gablocie jako dowód na działanie grawitacji kominowej zgodnie z Prawem Newtona! To będzie już na Euro! No chybaże w urzędach wprowadzą PN - EN 13779 i zamkną te w których stężenia CO2 są wyższe od 1200 ppm! Czyli wszystkie urzędy w Polsce. Waldemarze dziś uświadomiłem jednemu urzędnikowi znaczenie wartości LCLo= 0.01 mg/m3. Wykazałem mu problem z importem powietrza dla całej Polski, skoro dawka śmiertelna CO2 była na tym poziomie. Teraz jako detektyw topię idiotę który to wymyślił! Bo nie wiem kto od kogo ściągał tę informację?! Ale to szczera prawda.Takich mamy fachowców, że groził nam import powietrza dla całej Polski!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz